donderdag 29 april 2010

Virtuele kennismaking

Dinsdag 4 mei komt met rasse schreden dichterbij en ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik kijk er heel hard naar uit, maar vind het ook een beetje eng.

Kathleen van de verbeelding mailde mij met een leuk ideetje: waarom elkaar alvast niet een beetje leren kennen aan de hand van een vragenlijst?
En dat vond ik een super idee. Dus hier komen ze, de vraagjes:

- Hoe ziet een gewone weekdag er voor jou uit?
- Wanneer en waarom ben je beginnen naaien?
- Wat was het allereerste item dat je ooit genaaid hebt?
- Wat maak je het liefst? Kleren, poppen, tassen, ...?
- Maak je naast naaiwerkjes ook nog andere dingen?
- Naaien, allemaal goed en wel, maar af en toe steekt het toch wel eens tegen. Wat zou er voor jou gerust mogen wegvallen aan heel het naaiproces?
- Wat zijn je verwachtingen bij Het Leuvens Stiksel?
- Wat is je levensmotto?

Plaats de antwoorden op je eigen blog en ik link van hieruit naar je bericht of voor de mensen zonder blog zet ze even op mail naar mij en dan plaats ik ze snel hier online.

Geen opmerkingen: