woensdag 30 juni 2010

Gigantisch naaiclubje

32! 32! 32!
Zo oud word ik deze zomer, maar dat wou ik eigenlijk niet vertellen.
32 leden telt ons stiksel op dit moment, Vixi sprak een tijdje geleden nog van een naaiclubje, maar ik denk dat ze dat best aanpast naar naaiCLUB.

Om ons groot aantal leden te vieren, wil ik graag op deze blog een nieuwe rubriek beginnen, namelijk eentje die onze resultaten laat zien. Wie maakte wat, vertelt zoveel meer als je er een foto bij plakt (van het wat dan toch, het wie is niet echt nodig).

Dus aan al diegene die reeds iets op het stiksel maakte, stuur even een foto door naar creakir at gmail dot com, vermeld ook even waar je het patroon vandaan haalde en dan maak ik een stiksel galerij aan. (eloleozakjes, ritszakjes, ...)

Ook de projecten waaraan begonnen werd of die overgetekend werden op een bijeenkomst zijn natuurlijk welkom. (Ik denk alvast aan een Schanullekes pop en een zonnehoedje)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

32!!Shock!! En ik zei tegen die madam van de zaal dat we met misschien met 10 waren!
Leuk leuk allemaal!!En Kir, weer zo een fantastisch idee van jou, ik stuur je snel een foto!

Ester zei

Ik ben voorlopig alleen nog maar virtueel een lid van het clubje. Vanaf September zal ik voor de volle 100% zijn, hoop ik dan toch ............. en 32 is een prachtige leeftijd. Mensch IK ben pas oud (vraag het maar aan mijn kinders) En da's inderdaad zo'n leuk idee.

Nele zei

Proficiat met jullie club, hoor! Dat groeit daar gelijk kolen, precies...
Ik wil ook wel eens foto's zien van jullie naaiseltjes. Wij plaatsen die ook op onze blog en dat werkt gigantisch aanstekelijk, zeker voor wie er niet kon bij zijn.
Groetjes
van de stoffige juffertjes (Gent).

An zei

Tof zeg, jammer dat ik er niet bij kan zijn!

LiLa zei

Oei, ik zal dringend eens wat produktiever moeten worden dan, tot hier toe vooral veel gekletst :-)